Missie VerenigingAssist?

Verenigingen hebben weinig te besteden en de vereniging draait op vrijwilligers. VerenigingAssist speelt daar al sinds 2008 op in en is daardoor veruit marktleider met een kleine 1000 aangesloten verenigingen in Nederland en Belgie.

VerenigingAssist is het snelst groeiende platform van Nederland dankzij het alles-in-1 pakket om de verenigingen en vrijwilligers te ontzorgen. (Zo goed als) alle processen binnen verenigingen zijn in kaart gebracht en geautomatiseerd. Zo goed als? Ja, een vereniging ontwikkelt zich in een veranderende wereld. Daarom ontwikkelen wij razendsnel door met een programmeer team van 7 personen.

Onze missie: denken vanuit de vereniging, heel goed luisteren naar de vereniging en continuiteit bieden voor de vereniging. Ook bij wisseling van de wacht.

Door onze schaalvergroting bieden wij een laagste prijsgarantie, zie hier ons kostenmodel.

VerenigingAssist biedt:

1. interactieve verenigingsite, narrowcasting en app voorzien van de laatste info met grote aantrekkingskracht
  2. professioneel uithangbord met uitstraling voor nieuwe leden en sponsoren
  3. tijdbesparing garanderen door efficiëntere organisatie en communicatie